ریمل حجم دهنده و همه آن چیزی که باید درباره آن بدانیم
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

ریمل حجم دهنده و همه آن چیزی که باید درباره آن بدانیم

ریمل حجم دهنده و همه آن چیزی که باید درباره آن بدانیم :

جالب است بدانید آرایش چشم دارای سابقه هزار ساله است و درحال حاضر نیز یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش‌ها برای زیبایی صورت بشمار می‌رود. انواع مختلف ریمل جزء لوازم آرایشی محبوب برای فرم دادن به مژه‌ها به حساب می‌آیند. ریمل حجم دهنده یکی از لوازم پرکاربرد آرایش است که باعث خوش حالت کردن و البته پرپشت نشان دادن مژه‌ها از آن استفاده می‌شود.

باید از چه نوع ریمل حجم دهنده استفاده کنیم؟

نکته قابل توجه در ریمل حجم دهنده وجود مواد شیمیایی و نگهدارنده آن است. این مواد می‌توانند باعث ایجاد حساسیت‌هایی نظیر آبریزش، خارش و سوزش در چشم شوند. در حال حاضر نظارت‌های مداوم وزارت بهداشت در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر ریمل‌های حجم دهنده ایرانی و همچنین واردات لوازم آرایشی به داخل کشور باعث شده است تا توزیع لوازم آرایشی بی‌کیفیت در داخل کشور کاهش یابد.

البته شما باید در هنگام خرید لوازم آرایشی به برچسب وزارت بهداشت و برند تولید کننده آن دقت داشته باشید. همچنین لوازم آرایشی خود را از فروشگاه معتبر تهیه کنید.

 

ویژگی­های یک ریمل حجم دهنده خوب

  • درصد بالای خرده مژه درون مایع ریمل حجم دهنده
  • حجم بیشتر مایع درون این نوع ریمل نسبت به انواع دیگر ریمل
  • برس این نوع ریمل حجم دهنده بزرگتر از انواع دیگر ریمل است.
  • برس این ریمل‌ها دارای دندانه‌های درشت و مویچه‌های ریز فراوان است.
  • رنگ مایع ریمل حجم دهنده مشکی است.

چه زمانی استفاده از این محصول توصیه می‌شود؟

توصیه می‌شود که افرادی که دارای مژه‌های نازک و بلند هستند، از این نوع ریمل استفاده کنند. البته استفاده از ریمل حجم دهنده برای تمام کسانی که مژه‌های نازکی دارند، مناسب است.

چه کسانی نباید از این نوع ریمل استفاده کنند؟

افرادی که دارای مژه‌های پر پشت هستند، نباید از این نوع ریمل استفاده کنند. استفاده از ریمل حجم دهنده باعث خواهد شد تا مژه‌های آن‌ها بسیار مصنوعی به نظر برسد.

نکته مهمی که باید هنگام استفاده از این نوع ریمل رعایت کنید

بعد از استفاده از هر نوع ریملی، باید آن را با مواد پاک‌کننده آرایش ویژه چشم پاک کنید. توجه داشته باشید که هیچ وقت با ریمل نخوابید، این کار باعث مسدود شدن تمام فولیکول‌های مژه می‌شود و احتمال ریزش مژه‌های شما را افزایش می‌دهد. در هنگام پاک کردن ریمل خود به حساس بودن پوست اطراف چشم توجه داشته باشید و دقت کنید که حرکات دست‌ کاملا ملایم باشد.

ریمل حجم دهنده روغنی یا ریمل حجم دهنده آبکی

ریمل حجم دهنده‌ای که پایه اصلی آن روغن است، اصطلاحا به عنوان ریمل‌های ضد آب یا ریمل حجم دهنده روغنی شناخته می‌شوند. نکته قابل توجه این نوع ریمل‌ها را می‌توان ماندگاری بالا و مقاومت زیاد در مقابل عرق کردن و ریزش اشک دانست. اما این نوع ریمل به سختی پاک می‌شود و می‌توانند باعث افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگی آن‌ها شوند.

ریمل حجم دهنده آبکی به سادگی با آب پاک می‌شود. اما استفاده از این نوع ریمل‌ها باعث افزایش احتمال رشد و نمو میکروب‌ها در نزدیک چشم می‌شود. در واقع استفاده مداوم از این نوع ریمل‌ها می‌تواند باعث بیماری‌هایی نظیر التهاب، ترشحات غلیظ، خارش، قرمزی، پوسته ریزی لبه پلک، عفونت‌های چشمی و درمواردی آسیب به قرنیه چشم شود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.